Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Firlej

Logo - Urząd Gminy Firlej

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Sekretarz Gminy Firlej.

Symbol oferty
36/2023
Jednostka ogłaszająca
Urząd Gminy Firlej Rynek 1 21-136 Firlej
Data ogłoszenia
2023-09-18
Termin składania dokumentów
2023-09-29
Wymagane wykształcenie

Wykształcenie wyższe, w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym, w kierunku adekwatnym do aplikowanego stanowiska, tj: prawo, administracja, zarządzanie, socjologia lub ekonomia.

Wymagania związane ze stanowiskiem
  1. opracowywanie przepisów wewnętrznych w zakresie organizacji Urzędu (zarządzeń, regulaminów, instrukcji) oraz zmian tych dokumentów;
  2. analiza i przygotowywanie koncepcji funkcjonowania Urzędu;
  3. nadzorowanie przestrzegania przepisów wewnętrznych jednostki;
  4. realizowanie polityki zarządzania zasobami ludzkimi w Urzędzie, poprzez: nadzór nad przeprowadzaniem naboru na wolne stanowiska urzędnicze i kierowników jednostek organizacyjnych Gminy;
  5. organizowanie służby przygotowawczej;
  6. nadzorowanie przestrzegania dyscypliny pracy przez pracowników;
  7. nadzór i koordynowanie realizacji zadań związanych z przeprowadzaniem spisów ludności, rolnych i innych zlecanych do wykonania na mocy odrębnych przepisów;
  8. nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów i przepływem informacji w Urzędzie;
  9. prowadzenie dokumentacji związanej z załatwianiem skarg i wniosków;
  10. nadzorowanie wykonywania zadań wynikających z ustawy o ochronie danych osobowych;
  11. nadzorowanie wykonywania zadań wynikających z ustawy o ochronie informacji niejawnych;
  12. nadzorowanie czynności związanych z organizacją i przeprowadzeniem wyborów do Sejmu, Senatu, Prezydenta, referendum, organów jednostek samorządu terytorialnego oraz ławników;
  13. przyjmowanie oświadczenia woli spadkodawcy;
  14. nadzorowanie czynności organizacyjnych związanych z przeprowadzaniem sesji Rady Gminy;
  15. prowadzenie zbioru aktów prawa miejscowego;
  16. sporządzanie upoważnień i pełnomocnictw oraz prowadzenie ich rejestru;
  17. przestrzeganie przepisów o zachowaniu tajemnicy państwowej i służbowej;
  18. prowadzenie spraw w zakresie ustalonym przez Wójta Gminy kierując się Jego wskazówkami i poleceniami w zakresie: ochrony zdrowia i opieki społecznej, oświaty, w tym przedszkoli i innych placówek oświatowo-wychowawczych oraz kultury, w tym bibliotek gminnych i innych placówek upowszechniania kultury;
  19. wykonywanie innych zadań wynikających z odrębnych upoważnień bądź poleceń Wójta Gminy.
Wymagane dokumenty
  1. list motywacyjny opatrzony numerem telefonu komórkowego lub e-mailem oraz własnoręcznym podpisem;
  2. życiorys (CV);
  3. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
  4. kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie;
  5. oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych;
  6. oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;
  7. oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe;
  8. oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
  9. oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na wymienionym stanowisku;
  10. kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe;
  11. kopie dokumentów potwierdzających wskazany w ogłoszeniu o naborze (wymagania niezbędne) staż pracy;
  12. kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe umiejętności, ukończenie kursów specjalistycznych, studiów podyplomowych;
  13. podpisana klauzula informacyjna dla kandydata.

Klauzula informacyjna dla kandydata do pobrania na stronie internetowej
    ugfirlej.bip.lubelskie.pl lub w wersji papierowej w pokoju nr 23 Urzędu Gminy Firlej.

Kserokopie złożonych dokumentów w ofercie muszą być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.

Warunki pracy
  1. miejsce pracy: budynek Urząd Gminy Firlej, ul. Rynek 1, 21-136 Firlej;
  2. budynek Urzędu Gminy Firlej jest dwupiętrowy, stanowisko pracy znajduje się na drugim piętrze w samodzielnym pokoju; budynek Urzędu Gminy nie posiada windy,;
  3. praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie;
  4. stanowisko wyposażone w sprzęt informatyczny (zestaw komputerowy z odpowiednim do zadań oprogramowaniem, drukarka i skaner) oraz środki łączności (telefon stacjonarny, poczta e-mailowa).
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

W sierpniu 2023 r. (miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia) wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Firlej, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosił co najmniej 6%.

Miejsce składania dokumentów

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć osobiście poprzez umieszczenie w urnie zamkniętych kopert z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko Sekretarza Gminy Firlej” lub przesłać pocztą (decyduje data stempla pocztowego) na adres: Urząd Gminy Firlej ul. Rynek 1, 21-136 Firlej, w terminie do dnia 29 września 2023 roku. W podanym terminie dokumenty aplikacyjne opatrzone bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu można również przesłać pocztą elektroniczną na adres sekretariat@firlej.pl

Wszystkie dokumenty w języku obcym należy przedłożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.

Dokumenty, które wpłyną do Urzędu Gminy Firlej po wyżej określonym terminie lub nie będą rozpatrywane. Można je osobiście odebrać po zakończeniu procedury konkursowej w pokoju nr 23 Urzędu Gminy Firlej. Dokumenty, które nie zostaną odebrane we wskazanym terminie nie będą odsyłane, podlegają one komisyjnemu zniszczeniu po upływie 14 dni od dnia zakończenia naboru.

Załączniki
  • pdf 2,18 MB pobrano: 142 razy
  • pdf 0,54 MB pobrano: 41 razy
  • pdf 0,59 MB pobrano: 24 razy
  • pdf 67,8 KB pobrano: 139 razy

  • Wybrany kandydat
    Katarzyna Brzozowska
    Uwagi
    Brzeziny

    Katarzyna Brzozowska
    Uwagi
    Brzeziny

    Konrad Misiurski
    Uwagi
    Lubartów

    Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Przemysław Mitura
    Dodano do BIP dnia 18-09-2023 13:11:53