Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Firlej

Logo - Urząd Gminy Firlej

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Podinspektor ds. księgowości budżetowej

Symbol oferty
32/2022
Jednostka ogłaszająca
Urząd Gminy Firlej Rynek 1 21-136 Firlej
Data ogłoszenia
2022-08-11
Termin składania dokumentów
2022-08-23
Wymagane wykształcenie

Wykształcenie wyższe.

Wymagania związane ze stanowiskiem

1. obywatelstwo polskie lub obywatelstwo innego niż Polska pru1stwa Unii Europejskiej lub innego paiństwa, którego obywatelom. na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej;
2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
3. niekaralność za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe;
4. niekaralność zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami
publicznymi;
5. wykształcenie wyższe;
6. znajomość regulacji prawnych oraz umit:iętność ich interpretacji, a w szczególności:

- ustawy z dnia 8 marca l 990r. o samorządzie gminnym,
- ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych,
- ustawa z dnia 14 czerwca l 960r. kodeks postępowania administracyjnego,
- ustawa z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych,
- ustawa z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług,
- ustawa z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych,
- ustawa z dnia 29 sierpnia l 997r. Ordynacja podatkowa,
- ustawa z dnia 29 września l 994r. o rachunkowości,
- ustawa z dnia 13 listopada 2003r. o dochodach jednostek samorządu
terytorialnego,
- ustawa z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych;
7. obsługa komputera i oprogramowania z pakietu MS Office;
8. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na olueślonym stanowisku;
9. nieposzlakowana opinia.

Zakres obowiązków

1)  dekretowanie i wprowadzanie do systemu finansowo – księgowego dowodów księgowych dotyczących wydatków budżetowych inwestycyjnych oraz funduszu świadczeń socjalnych; 

2) prowadzenie spraw związanych z naliczaniem środków na zakładowy fundusz świadczeń socjalnych, udzielanie pożyczek i zapomóg w tym prowadzenie kart zadłużenia pracowników;

3)  sporządzanie sprawozdań dotyczących wydatków Urzędu Gminy;

4) udostępnianie zgodnie z obowiązującymi przepisami spraw stanowiących informację publiczną w BIP i na tablicy ogłoszeń, wnioski zainteresowanych, itp. ;

5)  prowadzenie spraw zgodnie z zasadami i przepisami wynikającymi z ustawy z dnia 29 września 1994r. o rachunkowości, Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 5 lipca 2010r.
w sprawie szczególnych zasad rachunkowości oraz planów kont dla budżetu państwa, budżetów jednostek samorządu terytorialnego, jednostek budżetowych, samorządowych zakładów budżetowych, państwowych funduszy celowych oraz państwowych jednostek budżetowych mających siedzibę poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej;

Wymagane dokumenty
  1. list motywacyjny opatrzony numerem telefonu komórkowego lub e-mailem oraz własnoręcznym podpisem;
  2. życiorys (CV);
  3. kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
  4. kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje;
  5. kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy;
  1. kserokopie dokumentów poświadczających odbyte szkolenia zawodowe, w zakresie obowiązków związanych ze stanowiskiem, na które kandydat aplikuje;
  2. oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych;
  3. oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;
  4. oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe;
  5. oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
  6. oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na wymienionym stanowisku;
  7. podpisana klauzula informacyjna dla kandydata.

    Klauzula informacyjna dla kandydata oraz wzór oświadczenia do pobrania na stronie    
    internetowej http://ugfirlej.bip.lubelskie.pl lub w wersji papierowej w Sekretariacie Urzędu,
    pokoju nr 23.

Kserokopie złożonych dokumentów w ofercie muszą być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem. 

Warunki pracy
  1. miejsce pracy: budynek Urząd Gminy Firlej, ul. Rynek 1, 21-136 Firlej;
  2. budynek Urzędu Gminy Firlej jest dwupiętrowy, budynek Urzędu Gminy nie posiada windy, nie jest dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnościami;
  3. praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie;
  4. stanowisko wyposażone w sprzęt informatyczny (zestaw komputerowy z odpowiednim do zadań oprogramowaniem, drukarka i skaner) oraz środki łączności (telefon stacjonarny, poczta e-mailowa);
  5. brak występowania uciążliwych i szkodliwych warunków pracy;
  6. bezpośredni kontakt z mieszkańcami i przedstawicielami innych instytucji;

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Firlej, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie przekroczył 6%.
W związku z powyższym ma zastosowanie przepis art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych.

Miejsce składania dokumentów

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć osobiście poprzez Biuro Obsługi Interesanta (parter budynku Urzędu Gminy) kopert z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko Podinspektora ds. księgowości” lub przesłać pocztą (decyduje data stempla pocztowego) na adres: Urząd Gminy Firlej ul. Rynek 1, 21-136 Firlej,
w nieprzekraczalnym terminie do dnia 23 sierpnia 2022 roku do godz. 15.00.
W podanym terminie dokumenty aplikacyjne opatrzone bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu można również przesłać pocztą elektroniczną na adres sekretariat@firlej.pl

Dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do Urzędu Gminy Firlej po wyżej określonym terminie lub przesłane drogą elektroniczną nie będą rozpatrywane. Można je osobiście odebrać po zakończeniu procedury konkursowej w pokoju nr 23. Dokumenty aplikacyjne kandydatów do pracy wyłonionych w procedurze naboru będą przechowywane przez okres, w jakim dokumenty te mogą zostać ponownie wykorzystane, tj. przez okres trzech miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru. Dokumenty aplikacyjne po upływie wyżej określonego okresu zostaną odesłane kandydatom na adres wskazany w tychże dokumentach.

Załączniki
  • pdf 371 KB pobrano: 80 razy
  • pdf 493 KB pobrano: 16 razy
  • pdf 0,54 MB pobrano: 26 razy
  • pdf 61,8 KB pobrano: 148 razy

  • Wybrany kandydat
    Kornelia Pożarowszczyk

    Uzasadnienie wyboru
    Pani Kornelia Pożarowszczyk spełniła kryteria wymagane w ogłoszeniu o naborze na stanowisko pracy Podinspektora ds. księgowości budżetowej. Uzyskała pozytywny wynik z rozmowy kwalifikacyjnej.
    Joanna Kucio

    Kornelia Pożarowszczyk

    Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Przemysław Mitura
    Dodano do BIP dnia 11-08-2022 10:24:19